minnesbloggen

Alla inlägg under maj 2011

Av maja :) - 31 maj 2011 17:13

Av maja :) - 30 maj 2011 18:56

Halloj goingar nu har jag precis duschat kom hem från stallet och ah nu är jag hemma! mina kompisar red ut så jag följde med det gick riktigt bra det kankse kommer lite bilder och så!! :) Men ah tänkte ha en tävling som ni ska ah börja med imon ni får se vad det är för tävling ! Hoppas ni vill vara med ! IMON BLIR DET LITE PLUGG BLANDANAT. iMON ÄR DET ÄVEN MATTEPROV så här ser veckan ut


måndag: stallet och skolan

tisdag: skolan och lite plugg

onsdag:stallet och sen ska jag göra en rolig sak så tror att det inte blir så mycket uppdatering

torsdag: hemma mysa packa lite (ledig)

fredag stallet nog är ledig 

lördag rida :)

söndag åker med som hästskötare nog till udevalla och kollar på erica!! i svelland cup 

så ser min vecka ut hoppas jag hinner ah blogga imon kommer nog lägga in lite tidsinställda inlägg nu ska jag kolla andra bloggar pusss love ya!

Av maja :) - 30 maj 2011 18:56

Halloj goingar nu har jag precis duschat kom hem från stallet och ah nu är jag hemma! mina kompisar red ut så jag följde med det gick riktigt bra det kankse kommer lite bilder och så!! :) Men ah tänkte ha en tävling som ni ska ah börja med imon ni får se vad det är för tävling ! Hoppas ni vill vara med ! IMON BLIR DET LITE PLUGG BLANDANAT. iMON ÄR DET ÄVEN MATTEPROV så här ser veckan ut


måndag: stallet och skolan

tisdag: skolan och lite plugg

onsdag:stallet och sen ska jag göra en rolig sak så tror att det inte blir så mycket uppdatering

torsdag: hemma mysa packa lite (ledig)

fredag stallet nog är ledig 

lördag rida :)

söndag åker med som hästskötare nog till udevalla och kollar på erica!! i svelland cup 

så ser min vecka ut hoppas jag hinner ah blogga imon kommer nog lägga in lite tidsinställda inlägg nu ska jag kolla andra bloggar pusss love ya!

Av maja :) - 30 maj 2011 18:56

Halloj goingar nu har jag precis duschat kom hem från stallet och ah nu är jag hemma! mina kompisar red ut så jag följde med det gick riktigt bra det kankse kommer lite bilder och så!! :) Men ah tänkte ha en tävling som ni ska ah börja med imon ni får se vad det är för tävling ! Hoppas ni vill vara med ! IMON BLIR DET LITE PLUGG BLANDANAT. iMON ÄR DET ÄVEN MATTEPROV så här ser veckan ut


måndag: stallet och skolan

tisdag: skolan och lite plugg

onsdag:stallet och sen ska jag göra en rolig sak så tror att det inte blir så mycket uppdatering

torsdag: hemma mysa packa lite (ledig)

fredag stallet nog är ledig 

lördag rida :)

söndag åker med som hästskötare nog till udevalla och kollar på erica!! i svelland cup 

så ser min vecka ut hoppas jag hinner ah blogga imon kommer nog lägga in lite tidsinställda inlägg nu ska jag kolla andra bloggar pusss love ya!

Av maja :) - 30 maj 2011 13:34

halloo nu sitter ja i skolan med anna jag måålllarrr puusss och kram skumbanan bloggar sen

Av maja :) - 30 maj 2011 13:34

halloo nu sitter ja i skolan med anna jag måålllarrr puusss och kram skumbanan bloggar sen

Av maja :) - 30 maj 2011 13:34

halloo nu sitter ja i skolan med anna jag måålllarrr puusss och kram skumbanan bloggar sen

Av maja :) - 27 maj 2011 19:12

Heeej idag har jag varit hemma och gjort lite allt möjligt :) ska tävla nästa söndag på en ponny men hinner inte blogga pusss bloggar mer imon nog

Presentation

Heej jag heter Maja och är 12 år. Jag älskar och blogga. Just nu bloggar jag mycket om min medryttarhäst hilma. Hoppas att ni tycker min blogg är rolig och läsa och så ! :)

Fråga mig

17 besvarade frågor

Omröstning

Vad är godast?:)
 glass
 godis
 chips
 popcorn
 choklad
 frukt
 kakor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards