minnesbloggen

Alla inlägg under januari 2011

Av maja :) - 29 januari 2011 09:16

Hejjj vaknade för några minuter sen pappa kom in och gav migridsport tidningen

as glad :) såå ska läsa den kommer åka upp vid tolv halv 1 :) men jag bloggar senare för jag har nt så mkt och skriva puss och kram :)

Av maja :) - 28 januari 2011 17:29

Heeejjjj asså shiiiieeeet ni är dåliga och kommentera ? :P elr fråga ? :P hhhahahah

idag blev det inget stall hade lite ont i huvuvdet så orkade inte men nu sitter jag framför min data i skolan börjar vi med syslöjd det var as kul ;:) syr min klänninnng den drööööjjjjjerr tid :) hhahah och sen hade vi engelska och so :)


EFTER det gick vi och åt och sen hade vi gympa, och sen typ nån film vi kollade på efter det gick jag hem till mig och åt sen har jag suttit och kollat på tv ätit popcorn och tatt lite bilder här hemma eftersom jag inte är i stallet. Imon ska jag rida tror jag vill ha nån storhäst får se :) ska bli kul iallafall :) Vi ska rida dressyr för förra veckan hoppade vi och på söndag blir det myone får se vad jga handlar ialla fall ett dressyr och hoppspö och ska kollasom sagt på en ny hjälm :) Vad har ni gjort idag ? :P

Men kommer blogga mer imon och så ,men är det nåt nivill se skriv i frågerutan :)men som sagt om jag inte bloggar ikväll blir det på morgonen och på kvällen .)



dagens minne: SPANINEN 2010 :) när jag badade så jävla gööött :)


pusss och kram :)


  






Av maja :) - 27 januari 2011 15:10

Hej nu har jag kommit hem från skolan :) Sitter inne på facebook :) på lördag ska jag först till åby sen rida och på tisdagen då ska jag åka till myone :) Hihihi :)Men idag var jag i skolan vi gjorde inte så mycket hade slöjd och bild imon så blir det Engelska glosförhör så måste träna :) Och imon så slutar vi 2 :) och sen ska jag kankse hälsa på några :) Men och på söndag så ska jag åka till  myone ska handla hoppspö och dressyr spö :) ooch kolla på en racesafe,charles owen hjälm :) får se om det blir det men sen ska jag ut och springa tänkte jag :) Och nu måste jag plugga ha de puss och kram :)

Av maja :) - 26 januari 2011 18:50

  ländtäcke as snyggt :)   pannband :)     tretorn   john whitiker





detta är bra och ha när man rider :)



De röda lindorna glömde jag dom är från horze.se

Av maja :) - 26 januari 2011 18:46

Heeej idag red jag farina det gick sådär var så hilma trööttt att rida, men det gick bra vi hade ,markarbete och så ;) Men sen så gav jag henne lite godis

Vet ni nåt bra godis hästgodis som är bra ? :P

Men sen så åkte jag ´hem och nu har jag ätit och tvättat håret kollar på lite snälla ponnysar dom är så sööötta ;) men snart k0ommer en outfit ;) ses snart igen


*vad köper ni erat hästgodis?

*  vart köper ni ridkläer nån stans ? ? *



Av maja :) - 26 januari 2011 14:27

Hallo:) Idag ska jag rida as kul :) Ska rida nån storhäst tror jag men aja bloggar mer sen täkte brättra om lite mer böcker ridsaker och ahh :) vi ses sen puss ochkram :)





Kommentera och fråga vad jag ska skrifva om och så :)

Av maja :) - 25 januari 2011 18:22

Heeej alla bloggläsare idag har jag varit på stan handlade en mössa och en väska som vad super fin :) I skolan hade vi engelska prov och ny mattebok sen slutade vi halv 3 göööttt :) Imon blir det stallet och rida vet inte vem jag ska ha ;) får se.TänkTE prata lite om horse show :) vilka ska ditt ? :P ska ditt torsdag as kul ska handla mycket hästgodis nån borste ev en ridhjälm,Kanske ridbyxor och nån snygg jacka :) Men får se kankse nåt mer Och sen ska jag på lördagen med:) SKA kanske in i stallet, men aja har nån sätt poonyyy akuten :) ? DET ÄR JU GRYYYMTT älskar det Om ni vill se ett avsnitt i förväg så kan ni gå in på www.svtplay.se där kan ni kolla faktiskt aja måste plugga nu :) men bloggar mer ikväll kankse elr imon ska se på handbolls Vm med sverige-danmark :) grym match


minnet:När jag skulle rida jumjum och betet satt inte i munnen under hakkkaaann hahaha :)


puss och kram :)

Av maja :) - 24 januari 2011 19:03

Halloj:) nu har jag kommit hem från långeberga det var väldigt fint där och fina hagar :)Träffade även på simon som stog på gfrk innan :) Han var så fin,Så söööt :)

Det var kul.) Min kompis red en tjej flög av i manegen hennes häst bocka och sparkade och då flög hon av :)Men sen satte hon upp igen imon blir det inget stall för jag ska plugga men på onsdag blir det stallet ska rida tror det blir farina faktiskt elr nån annan :)Och torsdag så så vet jag inte och fredag då blir det stallet ska fota tror jag lite men aja vi har haft rätt så mkt i skolan Lite prov och så men det är ju bra då lär man säg lite här kommer lite bilder :)


               puss och kram bloggar mer imon

Presentation

Heej jag heter Maja och är 12 år. Jag älskar och blogga. Just nu bloggar jag mycket om min medryttarhäst hilma. Hoppas att ni tycker min blogg är rolig och läsa och så ! :)

Fråga mig

17 besvarade frågor

Omröstning

Vad är godast?:)
 glass
 godis
 chips
 popcorn
 choklad
 frukt
 kakor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21 22 23
24 25 26 27 28 29
30
31
<<<
Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards