minnesbloggen

Alla inlägg under april 2011

Av maja :) - 30 april 2011 21:32

Halloj :) Vad tycker ni om min nya header ? :P fin-ful?

Av maja :) - 30 april 2011 21:03

Heej :) Igår vrjag på stan med elin köpte en lång kläning sen så kollade vi lite i butikerna fick med mig ett läppglans med :)Sen drog jag hem åt sushi och åkte till elin igen vi drog ner till skårskolan träffade några där.gick tillbaka och kollad på film ngefär halv11 tror jag att jag gick hem :) Idag vaknade jag slängde på mig ridkläderna och gick till tallet mocka hos hilma sen så red jag tesa uppe på tippen :) Efter det saatte jag mig i cafet åt lite lunch sen så åkte jag hem Imon då ska jag till stallet halv 11 :) Erica ska tävla nån mer som ska  till lilla edet ? :P Kanske får med mig kameran annars får det bli mobilbilder det ska bli grymt kul :) Det är svelland cup så ah :) aja men försöker slänga upp ett inlägg imon pus kram

Av maja :) - 28 april 2011 20:00

Heej :) Jag kom hem från spanien och har tyuvär inte hunnit blogga :(!Men imon ska jag på stan med elin :) mysigt :) <3 Och på lörfsg ska jag rida försöker blogga mer imion

:(

Av maja :) - 17 april 2011 16:15

Hej har inte hunnit blogga på 8 dagar aja nu berättar ja. denna lördagen red jag cindy, det gick helt okay faktiskt hon gick fint och galopperade på så ska börja rida henne på lördagar :) Vi tränade över bommar och lite så ;= Efter det gick jag till erica( hilmas ägare) hon sku förbreda inför tävlingen idag :) det gick jätte bra för hilma :) Kommer bilder och film :) Det var ganska dåligt underlagggg så hon hållde på att välta :( Men en tredje plasering blev det allt hon är så duktig :) Imon ska jag upp till stallet vid 11 och mocka och rida lite dressyr pogram och på tisdag ska jag samma sak :) Matilda hennes skötare följer med upp och ska kolla så  det ser bra ut :) Aja nu ska jag inte skriva mer i detta inlägget kankse kommer ett till och lite frågor :) Men ni är jätte dåliga på att ställa frågor oxch kommentera aja hejdå

Av maja :) - 10 april 2011 17:45

Heeej :) Har tyuvör inte hunnit och blogga!

lördags: Min kompis ringde hon kom till gfrk sen så red jag dressyr på tesaa::)

vi red ut till tippen och det var helt underbart :D:D Hon gick jätte fint och var så himla duktig :)

söndags(idag): idag har jag varit på stan och handlat lite saker för ímon fyller min mamma år så ah :D

denna veckan:

måndag:skola sen upp och rida hilma vvid sex

tisdag:plugg plugg plugg

onsdag skola sen plugg stallet och rida hilma

torsdag: Handla inför freddan

fredag: Då så har vi äggsläpp sen så ska jjag slappa i mi onepiecae :D:D:

lördag: rida

söndag stallet evt kompis :D


Aja så ser min vecka ut

ni blir sämre på att kommentera!! puss ochkram

Av maja :) - 10 april 2011 17:45

Heeej :) Har tyuvör inte hunnit och blogga!

lördags: Min kompis ringde hon kom till gfrk sen så red jag dressyr på tesaa::)

vi red ut till tippen och det var helt underbart :D:D Hon gick jätte fint och var så himla duktig :)

söndags(idag): idag har jag varit på stan och handlat lite saker för ímon fyller min mamma år så ah :D

denna veckan:

måndag:skola sen upp och rida hilma vvid sex

tisdag:plugg plugg plugg

onsdag skola sen plugg stallet och rida hilma

torsdag: Handla inför freddan

fredag: Då så har vi äggsläpp sen så ska jjag slappa i mi onepiecae :D:D:

lördag: rida

söndag stallet evt kompis :D


Aja så ser min vecka ut

ni blir sämre på att kommentera!! puss ochkram

Av maja :) - 7 april 2011 16:41

Hej igår red jag på hilma det gick super bra :D Jag gick hem och åt sen cyklade jag till stallet. Byte om och borstade ordnade henne i en och en halv timme :) Jag ryckta och borsta henne och byte schabrak lindade hennes ben hon blev värkligen en rosa ponny ;:) Hur söt som helst.När jag kom in red jag ensamn jag tränade lite på ökad trav och galopp :) Hom var jäte bra ! och halt från galopp  som är helt fantastikt.Fast några gånger så kastade hon upp rumpan ! När jag galopperade lite :) Men hn var jätte duktig :) Sen så gick jag en sväng med henne och ett varv i padocken ;) Sen så mockade jag och åkte hem ;) Asåå hon är världens gulligast ponny hon är så fin !! aja nu måste jag tyuvär plugga men ska försöa slänga upp ett inlägg ikväll! puss

Av maja :) - 7 april 2011 16:39

Heej ! har tyuvär inte hunnit och bloggat för  jag har haft prov och alla timmar nästan på läxor ;) aja nu ska jag försöla hinna blogga!

måndag : Var jag i stallet och hälsade på hilma

tisdag:plugg

onsdag rida hilma plugg

torsdag idag då plugg och bloggen

fredag stallet nog och får se :D

aja gör ett nytt inlägg från igår puss ses snart :)/maja

Presentation

Heej jag heter Maja och är 12 år. Jag älskar och blogga. Just nu bloggar jag mycket om min medryttarhäst hilma. Hoppas att ni tycker min blogg är rolig och läsa och så ! :)

Fråga mig

17 besvarade frågor

Omröstning

Vad är godast?:)
 glass
 godis
 chips
 popcorn
 choklad
 frukt
 kakor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards