minnesbloggen

Alla inlägg under februari 2011

Av maja :) - 2 februari 2011 11:45

Hej det blev inget långt stopp haha ;:) saknar bloggen :) men jag var sjuk idag och inte kan gå till stallet sorgligt :( men vet ni nån bra butik där man kan köpa snygga schabrak  och lindor :) Men KOM IGEN KOMMENTERA ::d det är ju inte rolit och blogga om man inte får några kommentare:)

AJA SKA KOLLA VIDARE HEJDÅ :)

Av maja :) - 2 februari 2011 09:31

Heejj åhh ä sjuk och orkar inte blogga och det kommernt bli nåt stall alls idag skippar ridningen och är hemma ist :( men aja bloggar när jag blir friskgör ett litet stopp hejdå kanske redan sätter igång imon .)

Av maja :) - 1 februari 2011 09:45

Hej asså han inte blogga i lördagas men nuu berättar jag

lördagens ridning : i LÖRDAGS red jag farina vi hade dressyr :) det var inte så kul vi hade vikarie :S Men Men :) nästa gång blir det väll ida :)

söndagss:söndags blev det ju myone hittade jätte mkt men köpte hästgodis jag ville inte köpa mer för ska ju på horse show och där ska jag köpa mer :)

måndag:sjuk :(

tisdag idag är jag sjuk :(

onsdag :) hopppas jag är frisk tror de och då skolan och sen stallet

torsdag hemma plugga ev stallet

fredag :) stallet

lördag rida stallet

söndag stallet :)

så ser veckan ut men aja vi får se hur det blir

Har en rolig sak och berätta angående ridningen men vill inte berätta detta innan det är bestämmt men säger det om en vecka :)

Hoppas jag bloggar mer

puss och kram :)

Presentation

Heej jag heter Maja och är 12 år. Jag älskar och blogga. Just nu bloggar jag mycket om min medryttarhäst hilma. Hoppas att ni tycker min blogg är rolig och läsa och så ! :)

Fråga mig

17 besvarade frågor

Omröstning

Vad är godast?:)
 glass
 godis
 chips
 popcorn
 choklad
 frukt
 kakor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards