minnesbloggen

Alla inlägg under mars 2011

Av maja :) - 30 mars 2011 14:55

Halloo!! Nu sitter jag hemma och har tråkigt och är sugen och rida ut :( men nae så blir det inte. men imon ska jag plugga och på fredag då blir det stallet nog !! <3 Och på lördag då ska jag rida för min tränare i min grupp senlite senare ska jag rida för henne igen rider på hilma då:) hårdträning blir det då :) Aja bloggar mer imon om jag inte bloggar mer ikväll vem vet aja puss och kram

Av maja :) - 30 mars 2011 10:02

Heej :) Jag heter Maja och fina medryttarhästen hilma :) Jag har inte varit medryttare på henne så länge men ett litet tag :) Jag rider 3 dagar i veckan :) 1 på hilma och 2 på ridksolan men ska sluta en dag på ridskolan och två på hilma istället :)

Den här bloggen kommer handla om hästar hästar ännu mer hästar :) Så ah ni får stå ut med det :) Idag är jag tyuvär sjuk så jag kan nt rida hilma skulle träna för vendela heter hon hon ska hjälpa miglite i dressyren och ah :) Men det blir nog nästa vecka

men jag kommer lägga upp mer sen hoppas jag om inte datan blir för konstig och dampar puss och kram maja

Presentation

Heej jag heter Maja och är 12 år. Jag älskar och blogga. Just nu bloggar jag mycket om min medryttarhäst hilma. Hoppas att ni tycker min blogg är rolig och läsa och så ! :)

Fråga mig

17 besvarade frågor

Omröstning

Vad är godast?:)
 glass
 godis
 chips
 popcorn
 choklad
 frukt
 kakor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards